14.07.2020 | Bulgaria

S&T България представя на своите клиенти решението Canon uniFLOW Online

Увеличете продуктивността на офиса чрез интегрирането на облачни услуги



Облачните услуги силно привличат вниманието на бизнеса. Те революционизират достъпа до софтуер, процесорна мощ и ресурси за съхранение на данни. Спомагат за подобряване на продуктивността, увеличават гъвкавостта и спестяват разходи.

Canon uniFLOW Online е отговорът на Canon на това търсене на пазара – облачно базирано решение за управление на печата и сканирането, което позволява на малкия и средния бизнес да подобрява работните процеси в офиса и да увеличава продуктивността във и извън офиса без необходимост от локален сървър.

В миналото компаниите трябваше да купуват сървъри, бази данни и друга инфраструктура. Днес облачният компютинг позволява на клиентите да се абонират за даден пакет услуги само за периода, за който са им нужни. Чрез облачната технология компаниите от различен мащаб могат да бъдат част от голямата обща ИТ инфраструктура и да се възползват от икономическите предимства на големия мащаб, които до неотдавна бяха достъпни само за малцина.

Преместването на процесите на сканиране и печат в облака отваря нови възможности за компаниите да подобрят работните процеси в офиса и да увеличат производителността. Особено в наши дни, когато все повече хора работят от дома, възниква и въпросът как печатът и сканирането в домашни условия да бъдат напълно ефективни и интегрирани в процесите в офиса.

Михаела Джилаву, мениджър бизнес развитие за офис решения в Canon CEE GmbH, казва: „Гъвкавото решение Canon uniFLOW Online подпомага усилията на нашите клиенти за осъществяване на цифровата трансформация чрез усъвършенствани облачни функции. С тази гъвкава технология Canon посреща разнообразните нужди на клиентите, включително модерна работна среда, обединяваща множество устройства, множество локации и мобилни служители.“

Canon uniFLOW Online е решение за подобряване на ефективността на офис средата за печат и сканиране. То осигурява управление на облачния печат в комбинация различни пътища за изпращане на задачи за печат, както и цялостен набор от функционалности за управление на облачното сканиране. Компаниите могат да следят разходите си за печат, сканиране и копиране и да генерират отчети с детайлна информация за разходите за обработка на документи чрез многофункционалния принтер.

Canon uniFLOW Online заедно с многофункционалните принтери Canon увеличава ефективността на процесите за сканиране на многофункционалния принтер, като предлага интеграция с множество дестинации за съхранение в облака (Box, Dropbox, Evernote®, Google Drive™, Microsoft OneDrive®, Microsoft OneDrive® for Business, Microsoft SharePoint® Online) и избран софтуер за управление на документи с прецизна OCR функционалност и високо ниво на компресия на документите. Предварително дефинираните работни процедури за сканиране са достъпни за потребителя чрез всички споделени многофункционални принтери в организацията.

Печат от облака също е възможен директно от устройството: документите, които са съхранени в различните дестинации в облака, са достъпни чрез многофункционалния принтер след удостоверяване и могат да бъдат отпечатани или изпратени в опашката за последващо отпечатване. Поддържа се голямо разнообразие от формати за документи. Достъпен е преглед на задачата за отпечатване, а настройките за довършителни операции могат да бъдат променяни директно чрез устройството преди отпечатване.

Въпреки че решението uniFLOW Online е предназначено основно за бизнес потребителите на принтери Canon, към средата за защитен печат могат да бъдат присъединени и устройства на други производители чрез допълнителен хардуер (опция).

ПОДДРЪЖКА ЗА СЛУЖИТЕЛИ, РАБОТЕЩИ ОТ ДОМА
Когато работите от дома, техническите предпоставки, като например лаптоп и стабилна интернет връзка, често вече са налице. От друга страна липсата на подобни технически средства може лесно да се попълни. Настоящата ситуация вероятно ще промени трайно културата ни на работа и ще доведе до увеличаване на работата от дома. Но работата от дома поражда предизвикателства, свързани с разделянето на разходите за печат за частни и за делови цели и ефективното сканиране на документи у дома за нуждите на офиса.

Canon uniFLOW Online поддържа както големи многофункционални устройства за офиса, така и по-малки многофункционални и еднофункционални принтери. Налични са широк набор от устройства, които са много подходящи за професионална употреба в условията на домашен офис. Служителите, които работят от дома, могат да отпечатват директно от своето устройство с незабавно освобождаване на задачата за печат и възможност за следене на разходите.

Ако устройството е в едно и също помещение със служителя и е под постоянно наблюдение, защитен печат често не е необходим. Ако устройството редовно се споделя с членове на семейството, може да се въведе защитен печат за фирмени документи. Документите могат да бъдат освобождавани след удостоверяване чрез PIN код.

Предварително дефинираните работни процедури за сканиране следват служителите от устройство на устройство. Това включва и устройството в домашния офис. Едни и същи потребителски интерфейс и профили за сканиране са достъпни в домашния офис и на работното място.

Когато са отново в офиса, потребителите могат да изпращат задачи за печат и от своите мобилни устройства (мобилни телефони, таблети) директно към многофункционалния принтер Canon или да извършват мобилно изпращане на задачи за печат по имейл, когато е активиран uniFLOW Online.

Чрез uniFLOW Online ефективното отпечатване и сканиране на документи от дома могат да бъдат безпроблемно добавени към съществуващата инфраструктура за печат и сканиране в офиса.